Brænder du for lager, logistik og kundeservice? Trives du i en flad og dynamisk organisation og motiveres du af en høj grad af ansvar i et job med stor indflydelse på den fremtidige retning? Så er det muligvis dig, vi søger.
For vores kunde TROX søger vi en Lager & Logistik ansvarlig til det danske lager og distributionscenter i Horsens. Du vil i stillingen få ansvar for at drifte og videreudvikle virksomhedens samlede danske logistik funktion. En rolle, der stiller krav til din evne til at prioritere, kommunikere og eksekvere, og hvor det er essentielt, du evner at kombinere analyse og kommunikation med ”hands-on” opgaveløsning.
TROX er en global leder inden for udvikling, produktion og salg af komponenter, enheder og systemer til ventilation og aircondition af rum. Med 33 datterselskaber i 27 lande på fem kontinenter, 20 produktionsfaciliteter samt importører og repræsentanter er TROX til stede i over 70 lande. I øjeblikket har TROX-koncernen omkring 4.950 medarbejdere på verdensplan og genererer årlige indtægter på over 725 millioner euro.
Du kan læse mere om TROX og TROX Danmark A/S på www.trox.dk
Med reference til virksomhedens adm. direktør, får du en vigtig rolle i vedligeholdelse og den foresatte udbygning af den nye lager- og distributionslokation. Du bliver en del af virksomhedens ledergruppe.
Du bliver får ansvaret for at drive afdelingen – herunder at sikre det nødvendige flow både internt og mod kunder og samarbejdspartnere. Strukturer skal udbygges og fokus på eksekvering skal i højsædet – samtidig er samarbejdet med dine kolleger i øvrige funktioner afgørende for succes i jobbet.
Du vil i din dagligdag være involveret i hele supply-chain funktionen – fra ordremodtagelse, indkøb, levering hos kunden - og alt derimellem. Du vil derfor få stor kontakt til både interne og eksterne kunder.
Funktionen er vigtig, og du får som Lager & Logistik ansvarlig en unik mulighed for at stå i spidsen for et område med udviklingspotentiale.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har erfaring med Logistik og Lagerdrift, tilknyttede IT-værktøjer samt udvikling og implementering af interne processer.
Derudover forventer vi følgende:
Du bliver en del af et stærkt team med ambitiøse mål i en markedsledende virksomhed med en flad struktur og højt til loftet. Du tilbydes et job med attraktive løn- og ansættelsesvilkår, hvor du vil få stor mulighed for at præge din egen hverdag og fremtidige udvikling.
TornbjergSchou arbejder på at besætte jobbet hurtigst muligt, hvorfor der ingen ansøgningsfrist er. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Helene Tornbjerg eller Frank Richard Schou på telefon +45 40 60 71 00.
Del siden
Anbefal denne side
Her har du mulighed for at anbefale denne side videre som link.
Kontakt
Mange tak for meddelelsen!
Din anbefaling er sendt, og vil snarest blive leveret til modtageren.
Kontakt
Vi hjælper dig gerne
Angiv venligst et emne for din forespørgsel og dine kontaktoplysninger.
Tel.: +45 4914 6633
Kontakt
Mange tak for meddelelsen!
Din meddelelse er modtaget og vil blive behandlet af vores service center.
Vores serviceafdeling vil snarest muligt kontakte dig.
Til generelle spørgsmål om produkter og tjenester kan du kontakte os på:
Tel.: +45 4914 6633
Kontakt
Vi hjælper dig gerne
Angiv venligst et emne for din forespørgsel og dine kontaktoplysninger.
Tel.: +45 4914 6633
Kontakt
Mange tak for meddelelsen!
Din meddelelse er modtaget og vil blive behandlet af vores service center.
Vores serviceafdeling vil snarest muligt kontakte dig.
Til generelle spørgsmål om produkter og tjenester kan du kontakte os på:
Tel.: +45 4914 6633