Bæredygtighed er "in": Utallige virksomheder praler med deres bæredygtige handlinger og lancerer hele tiden nye bæredygtighedsmærker på markedet - fra aktiefonde til fødevarer til ferierejser. Bæredygtighed er blevet en vigtig imagefaktor og bliver godt modtaget. Men desværre er begrebet også blevet meget slidt i mellemtiden.
Det kan sagtens ændres, for bæredygtighed er et væsentligt element i fremtidssikringen og dermed klart mere end "bare" en imagefaktor!
Derfor har TROX udviklet en tilsvarende fremsynet bæredygtighedsstrategi. Kernen i denne strategi er at opnå klimaneutralitet inden 2040 - og da dette kun kan opnås ved at tage mange små skridt, er der defineret delmål, som naturligvis også skal nås.
Hvad disse er i detaljer, kan findes i TROX GROUPs fjerde bæredygtighedsrapport, som bl.a. er baseret på de internationalt anerkendte standarder fra Global Reporting Initiative (GRI).
Del siden
Anbefal denne side
Her har du mulighed for at anbefale denne side videre som link.
Kontakt
Mange tak for meddelelsen!
Din anbefaling er sendt, og vil snarest blive leveret til modtageren.
Kontakt
Vi hjælper dig gerne
Angiv venligst et emne for din forespørgsel og dine kontaktoplysninger.
Tel.: +45 4914 6633
Kontakt
Mange tak for meddelelsen!
Din meddelelse er modtaget og vil blive behandlet af vores service center.
Vores serviceafdeling vil snarest muligt kontakte dig.
Til generelle spørgsmål om produkter og tjenester kan du kontakte os på:
Tel.: +45 4914 6633
Kontakt
Vi hjælper dig gerne
Angiv venligst et emne for din forespørgsel og dine kontaktoplysninger.
Tel.: +45 4914 6633
Kontakt
Mange tak for meddelelsen!
Din meddelelse er modtaget og vil blive behandlet af vores service center.
Vores serviceafdeling vil snarest muligt kontakte dig.
Til generelle spørgsmål om produkter og tjenester kan du kontakte os på:
Tel.: +45 4914 6633