OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL OMKRING MYTROX

Her kan du læse de spørgsmål vores kunder oftest stiller. Kan du ikke finde det svar du søger, kan du altid kontakte os.

REGISTRERING OG LOGIN

Hvem kan registrere sig på myTROX

Registrering på myTROX er muligt for vores erhvervskunder. Når du registrerer dig, bedes du indtaste dit TROX kundenummer og arbejdsmail. Det er vigtigt, at du bruger den mail, som du bruger i forhold til tidligere samtaler med TROX.

Hvor finder jeg mit TROX kundenummer

Du kan finde dit TROX kundenummer på både fakturer og ordrebekræftelser fra TROX. Nummeret starter med 'DK'. Dette er din virksomheds kundenummer.

Jeg har ikke noget TROX kundenummer

Hvis du ikke har et TROX kundenummer, kan du stadig oprette dig. I dette tilfælde skal du fjerne fluebenet ved 'Jeg er allerede TROX kunde' under oprettelsen. Herefter skal du udfylde information omkring din virksomhed. I dette tilfælde skal din oprettelse håndteres manuelt, og der kan derfor gå nogle dage inden du får adgang til myTROX. Vi vil i den forbindelse kontakte dig på din oplyste e-mail, med henblik på at få dig oprettet.

Hvilken e-mail skal jeg bruge ved registrering?

Når du registrerer dig, bliver du bedt om en e-mailadresse. Dette er din egen arbejdsmail. Denne mail sammenlignes med den mail, du er oprettet med i vores CRM-system. Det er vigtigt, at det er din arbejdsmail, og ikke en privat mail eller din virksomheds info mail.

Hvornår aktiveres min myTROX konto?

Hvis du allerede er kunde hos TROX og opretter dig med din arbejdsmail (som vi har registreret dig under), vil din myTROX konto blive aktiveret så snart du modtager en bekræftelsesmail. Tjek evt. din spam mappe, hvis du ikke modtager en mail fra os. Efter du har oprettet dig, sker der en automatisk sammenligning med vores CRM-system. Hvis myTROX kan finde dig i vores CRM-system, vil du automatisk blive oprettet.

Hvis du ikke allerede er kunde hos TROX, vil den automatiske sammenligning ikke gå igennem, og vi vil derfor håndtere din oprettelse manuelt. Dette kan tage nogle dage. Vi vil i den forbindelse kontakte dig, med henblik på at få dig oprettet.

Hvilke produkter kan jeg bestille via myTROX online shop?

På myTROX kan du kun bestille de varer, vi lagerfører i Danmark. Dette er også de varer, som har dag-til-dag levering. Du kan downloade en pdf oversigt her, eller se vores online oversigt her.

Hvordan bestiller jeg produkter online?

Under de enkelte produkter ses en kasse, som hedder VARIANTER. Her kan du vælge, hvilken størrelse produkt du gerne vil bestille. Er den ønskede størrelse ikke synlig, kan dette skyldes, at vi ikke lagerføre denne størrelse. Du skal i den forbindelse kontakte os enten på mail eller telefon. Når produktet er valgt, kan du kalkuler prisen, og du vil derefter se en stykpris. Hvis du er logget ind i myTROX, vil du se din nettopris. Hvis du IKKE er logget ind, vil du få vist bruttoprisen.

Når prisen er kalkuleret, kan du lægge den i din indkøbskurv.

Hvis du gerne vil have en vejledning i bestilling af produkter, kan du downloade vores vejledning her.

Kan jeg bestille ordre direkte i online shoppen?

Når du er aktiveret i myTROX, kan du bestille varer direkte fra vores hjemmeside. Du kan se alle produkter, du kan købe via myTROX her.

Hvornår modtager jeg mine varer?

Når du bestiller dine varer, har du mulighed for at vælge en leveringsdato. Den valgte dato er leveringsdatoen og ikke afsendelsesdatoen. Du vil også se leveringsdatoen på din ordrebekræftelse.

På nuværende tidspunkt, kan du tidligst vælge modtagelse om 2 hverdage, og den seneste levering er 90 dage frem.

Hvor kan jeg se priser på TROX produkter?

Hvis du er logget ind med din myTROX konto, kan du beregne dine nettopriser under de enkelte produkter. Hvis du IKKE er logget ind, vil du få vist bruttopriser. Hvis du ønsker en oversigt over vores produkter (også ikke lagerførte) kan du downloade vores bruttoprisliste her.

Jeg har allerede en TROXNET konto. Kan jeg også bruge denne bruger på myTROX?

Nej, det kan du ikke. TROXNET er vores tidligere kundeplatform, som lukkede ned i november 2019. Brugere er desværre ikke migreret over til myTROX af tekniske årsager. Du skal derfor oprette en ny bruger på myTROX. Dette kan du gøre igennem denne formular.

Jeg har glemt min adgangskode. Hvad gør jeg?

Du kan altid nulstille din adgangskode. Dette gøres ved at klikke på myTROX logoet i højre hjørne af skærmen og dernæst trykke Glemt kodeord? Du kan også trykke her.


Fandt du ikke det du søgte efter?

Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål? Så kan du kontakte vores tekniske ansvarlige for myTROX. Hvis du har spørgsmål omkring vores produkter, kan du kontakte vores interne salgsteam.

MYTROX SERVICES

OPRET BRUGER

Du kan oprette dig på myTROX her.


Klik her.

MYTROX PRODUKTOVERSIGT

Se vores produktoversigt over alle vores lagervarer, som du kan købe online via myTROX.

Download oversigten her

ALLE MYTROX PRODUKTER

Her kan du se en online oversigt over alle vores lagervarer. Disse varer kan bestilles på myTROX.

Se alle produkter her

production {"X-Frame-Options"=>"SAMEORIGIN", "X-XSS-Protection"=>"1; mode=block", "X-Content-Type-Options"=>"nosniff", "X-Download-Options"=>"noopen", "X-Permitted-Cross-Domain-Policies"=>"none", "Referrer-Policy"=>"strict-origin-when-cross-origin", "Strict-Transport-Security"=>"max-age=31536000; includeSubDomains", "Content-Type"=>"text/html; charset=utf-8"}

Del siden

Anbefal denne side

Her har du mulighed for at anbefale denne side videre som link.

Felter markeret med stjerne (*) er påkrævede.

Kontakt

Mange tak for meddelelsen!

Din anbefaling er sendt, og vil snarest blive leveret til modtageren.


Kontakt

Vi hjælper dig gerne

Angiv venligst et emne for din forespørgsel og dine kontaktoplysninger.
Tel.: +45 4914 6633

Attachment (max. 10MB)

Felter markeret med stjerne (*) er påkrævede.

Kontakt

Mange tak for meddelelsen!

Din meddelelse er modtaget og vil blive behandlet af vores service center.
Vores serviceafdeling vil snarest muligt kontakte dig.
Til generelle spørgsmål om produkter og tjenester kan du kontakte os på:
Tel.: +45 4914 6633

Kontakt

Vi hjælper dig gerne

Angiv venligst et emne for din forespørgsel og dine kontaktoplysninger.
Tel.: +45 4914 6633

Attachment (max. 10MB)

Felter markeret med stjerne (*) er påkrævede.

Kontakt

Mange tak for meddelelsen!

Din meddelelse er modtaget og vil blive behandlet af vores service center.
Vores serviceafdeling vil snarest muligt kontakte dig.
Til generelle spørgsmål om produkter og tjenester kan du kontakte os på:
Tel.: +45 4914 6633