TROX' nye hjemmeside er nu live. Intentionerne for den nye hjemmeside kan opsummeres i to begreber, der bruges af web-eksperter: "Brugervenlig" og "Responsivt Design". Men hvad betyder disse begreber egentlig?
BRUGERVENLIG – HURTIG OG MÅLRETTET
Det er ganske enkelt: Mere end nogensinde før, er vores brugere i centrum for vores interaktive systemer, takket være innovative tekniske funktioner på hjemmesiden samt moderne skærm design med forbedret layout.
Dette kommer til udtryk i den logiske brugervejledning, som først og fremmest er orienteret mod vores målgrupper. F.eks. kan brugeren vælge sit arbejdsfelt - såsom designer, arkitekt eller installatør - fra menupunktet "Ekspertområder". Denne søgefunktion viser hurtigt den information, der er blevet udarbejdet specifikt til den søgte kategori. Søgning efter specifikke oplysninger er enklere og mere bekvemt på grund af integreret Google Search teknologi, samt forårsaget af den nye intelligente filtreringsfunktion som f.eks. bruges ved søgning efter produkter.
Brugervenlig hjemmeside betyder desuden, at det er muligt at give meget detaljerede produktinformationer, samtidig med at det er let for brugeren at finde de ønskede ting.
RESPONSIVT DESIGN – MOBIL
Ny programmeringsteknologi betyder, at hjemmesidens indhold automatisk er tilpasset til størrelsen af browservinduet. Støtte til mobile enheder som smartphones og tablets gør informationer fra TROX mobile, og de er derfor også tilgængelige hvor som helst.
DINE FORDELE VED DEN NYE TROX HJEMMESIDE
- Ny struktur og udseende med et moderne layout
- Detaljerede produktinformationer og optimeret drift af hjemmeside
- Vejledning for vores målgrupper ved brug af ekspertområder
- Googles søgeteknologi er integreret i hjemmesiden
- Intelligent søgefunktion
- Støtte til mobile enheder (smartphones, tablets)
TROX er førende inden for udvikling, fremstilling og salg af komponenter og systemer til ventilations- og klimaanlæg. Med 30 datterselskaber i 28 lande og 14 produktionssteder er TROX markedsførende i Europa indenfor klima- og ventilationskomponenter samt yderst aktiv på det globale marked. Grundlagt i 1951 opnåede TROX i 2014 med 3.700 medarbejdere en omsætning på 455 mio €. Repræsentanter og importører i mere end 70 lande har gjort TROX-produkter og TROX-koncepter kendt i hele verden.
Download-området indeholder både danske, norske og engelske brochurer.
Det vil altid være den engelske brochure, der er up-to-date.